Sıcak


Yusuf, batık gemilerin enkazını çıkartıp satan bir denizcilik firmasında çalışmaktadır. Karısı Meryem ise öğretmen ve iki aylık hamiledir. Karı koca, bir batık gemi projesi için çıktıkları kısa yolculuğun, bir karabasana dönüşeceğinden habersizdirler.

Cem Özer'in Neredesin Firuze filmindeki oyunculuğunu görünce O'na karşı bir hayranlık duymaya başlamıştım fakat ben o filmden sonra daha fazla film beklerken Cem Özer bir sessizliğe büründü ve beklediğim gibi yeni bir filmle sinema severlerin karşısına gelmedi Ta ki Sıcak filmine kadar.

Evet, Sıcak filmine beni çeken tek unsur aslında Cem Özer'in filmde oynuyor olması. Daha çok onun performansını görmek istiyorum bu filmde çünkü gerçekten çok yetenekli bir oyuncu olduğunu düşünüyorum.

Sıcak filminin konusu kaderin bir araya getirdiği 4 farklı insanız yaşadıklarını anlatıyor. Batık gemi enkazlarını çıkartan bir şirkette çalışan Yusuf ve eşi bir proje için bozcaadaya giderler ve burda eski Dalgıç Niko ile arkadaşı Adem ile bir araya gelirler ve gerilim bundan sonra başlar.

Sıcak filmi nin tanıtımında kullanılan konusu bu kadar. Sıcak filmine beni çeken diğer bir unsur ise yağmurun çok fazla kullanılmış olması. Sürekli yağmur altında yapılan çekimler nedeni ile baya emek harcanmış bir film aslında. Kavga sahnelerinden araba kaza sahnesine kadar bir çok zorlu sahneler de filmde mevcut.

Aslında anlatılan sahnelerin başka filmlerdeki sahnelere benzerliği nedeni ile insanın kafasında acaba farklı farklı filmlerden esinlenerek bir araya getirilen bir senaryo mu sorusu oluşuyor. Yönetmenliğini sinema sektörünün önemli isimlerinden Abdullah Oğuz yapıyor ve aynı zamanda senaryosunun yazarı. Hem yapımcı, hem yönetmen hem de senarist olan Abdullah Oğuz'un sanırım tek eksiği bir de oyuncu olması. Belki Quantin Tarantino gibi filmlerde kendine ufak roller de verebilir.

Oyuncu kadrosu olarak gayet zengin Sıcak Filmi. Cem Özer, Ebru Akel, Hazım Körmükçü, Gürgen Öz gibi isimler karşımıza geliyor. Okan Bayülgen ve Yavuz Bingöl'ünde yer alması planlanmasına rağmen filmde yer almadılar.

Özet olarak Sıcak filmi Dram - Gerilim tarzı bir film ve gerek oyuncuları ile gerek yönetmeni ile, gerek verilen emek olarak gidilip görülmesi gereken filmlerden biri. Tabi Dram filmlerin bıktık diyorsanız pek size hitap eden bir film değil.


Kaynak & Devamı Sinemalar , Yazarokur

Sıcak filmini izle



Sıcak film indir

3 yorum:

Adsız dedi ki...

fragman gerçekten çok etkileyici, bir filmi izlemeden yorum yapmak yapım değil, izliyeyim hemen yorumumu da yapıcam

Adsız dedi ki...

içim kapandı, şiştim, şiştim, fenalık geçirdim! bu kadar kasvetli film uzun zamandır seyretmemiştim

Adsız dedi ki...

hayatımda ilk defa bi filmi yarıda terk etmek zorunda kaldım. hikaye güzel herşey güzel ama gerçekten çok sıkıcıydı o kadar sıkıldımki anlatamam adamlar paso sigara yakıyorlar başkada bişe yok !

Yorum Gönder

Kategori

2009 Filmleri 3 Maymun Akıllı Ol aksiyon Alacakaranlık animasyon Another Cinderella Story Aramızda Casus Var AROG Arog film yorum Aşk Kurbanları Aşk ve Üniversite Avustralya Aynalar Bay Evet Before The Fall Benim Çılgın Türk Düğünüm Beyaz Melek bilgisayar bilimkurgu Bolt Buz Devri 3 Caminin Kilisesi Can Dündar ve Mustafa Canavar (Cloverfield) Çılgın Dostlar 2 Destere Donkey Punch dram Dunyanin Durdugu Gun Eden Lake ekran koruyucu fantastik Felon 2008 Fırtına Film Festivali film indir filmhaber filmxfilm gerilim Get Smart gizem Gomorrah Güneşi Gördüm High School Musical 3 Hizli ve Ofkeli 4 Iscariot Issız Adam İnanmak İstiyorum indir İstanbul Belgeseli İz izle James Bond 22 Kaçış Kandahar Karanlıkta Tek Başına 2 Klon Savaslari komedi korku macera Madagaskar 2 Manhunt 2008 Married Life microsoft Mirrors Aynalar Mor Fırtına Muro filmi Mutant Günlükleri Mürekkep Yürek Operasyon Valkyrie Osmanlı Cumhuriyeti Ölüm Çığlığı Pineapple Express politik Quantum of Solace Recep İvedik 2 Resimdeki Hayalet Korku ROMANTIK Running Scared Sahtekar savas Seksi filmler Senior Year Sıcak Sibirya Ekspresi Son Cellat Son Ders Sonbahar Star Wars Stargate Continuum Storm Warning suc Suç Çıkmazı Şafak Harekatı Şeytanın Pabucu Şeytanın Pabucu film indir Tele kız The Gene Generation The X-Files Titanik 2 Transporter 3 Tropik Fırtına Üçüncü Gün vizyon Wall-E Yağmurdan Sonra Yalanlar Üstüne Yıldız Gemisi Askerleri 3 Yolcular Zafer ve Gurur